Nowinki motocyklowe

Legendarne Urale ciągle w grze

Turystyka motocyklowaLegendarne Urale ciągle w grze

Historia radzieckich motocykli marki Ural sięga drugiej połowy lat… 30. XX wieku. Wówczas BMW opracowało na potrzeby armii model R71 z dwucylindrowym bokserem. Solidna i prosta konstrukcja spodobała się również Związkowi Radzieckiemu.

W ramach paktu o nieagresji Sowieci otrzymali linię produkcyjną motocykla, którą ulokowano w podmoskiewskiej fabryce.

Po napaści ze strony Rzeszy ZSRR było zmuszone do ewakuacji zakładu za Ural. Motocykl pozostał w produkcji po zakończeniu drugiej wojny światowej. Maszyna była sukcesywnie modernizowana, co znajduje odzwierciedlenie w mnogości oznaczeń sowieckich „bokserów”.

Maszyna ma olbrzymią grupę miłośników na całym świecie. Ku ich uciesze Ural jest produkowany do dzisiaj. Ocenie motocykl jest wyposażony w japońskie gaźniki, amortyzatory Sachs, elektroniczny zapłon oraz przedni hamulec tarczowy z czerotłoczkowym zaciskiem firmy Brembo. W ofercie nie mogło zabraknąć wersji z bocznym wózkiem, która jest dostępna także z napędem na dwa koła.

Ural jest dostępny w większości krajów zachodniej części Europy, a nawet USA. W szerokiej ofercie nie brakuje prostych wersji. Przewidziano także limitowane wersje. Najtańsze Urale kosztują w przeliczeniu ok. 21 tysięcy złotych, natomiast na edycje specjalne trzeba przygotować ponad 51 tysięcy złotych.

Źródło: onet.pl

 

Turystyka motocyklowa    Turystyka motocyklowa   Turystyka motocyklowa

Turystyka motocyklowa    Turystyka motocyklowa   Turystyka motocyklowa

Turystyka motocyklowa    Turystyka motocyklowa   Turystyka motocyklowa

10/02/2011

O autorze

Glazio


Dodaj komentarz

Listopad 2017
P W Ś C P S N
« Paź    
 12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
27282930  
Reklama

MIEJSCE NA TWOJĄ REKLAMĘ

Redakcja
Radiator - Turystyka Motocyklowa
E: kontakt@radiator-mototurystyka.pl
W: www.radiator-mototurystyka.pl