Nowinki motocyklowe

Nowy BMW R1200 Adventure

BMW R 1200 GS Adventure fot. asphaltandrubber.com

BMW R 1200 GS Adventure fot. asphaltandrubber.com

BMW R 1200 GS Adventure fot. asphaltandrubber.com

BMW R 1200 GS Adventure fot. asphaltandrubber.com

Oto sześć powodów, dla których jazda nowym modelem BMW (R1200GS Adventure) stanie się przyjemniejsza!

Po zapoznaniu się z ogromną ilością  informacji dotyczących nowego modelu motocykla BMW rocznik  2014, z pewnością sześć nowych rozwiązań zasługuje na dokładną analizę. Jesteśmy naprawdę podekscytowani  i ciekawi czy modyfikacje będą właściwie działały i czy znają zastosowanie w nowym modelu motocykla firmy BMW?!

 

BMW R 1200 GS Adventure fot. asphaltandrubber.com

BMW R 1200 GS Adventure fot. asphaltandrubber.com

1 . HP Sport czyli wydech firmy Akropovic

BMW R 1200 GS Adventure fot. asphaltandrubber.com

BMW R 1200 GS Adventure fot. asphaltandrubber.com

Silniki typu Boxer wydają  bardzo charakterystyczny i można powiedzieć „dyskretny” dźwięk.  Wykorzystanie systemu wydechowego Sport HP w nowym R1200GS Adventure z pewnością wpłynie drastycznie na poziom natężenia dźwięków. Cichy do tej pory BMW będzie wyraźnie słyszalny już z daleka?!

2 . 30 – litrowy zbiornik paliwa
Większy zbiornik paliwa jest szczególnie przydatny w motocyklach typu enduro. 30-litrowy zbiornik w nowym R1200GS Adventure ułatwi życie miłośnikom przygód i pasjonatom długich przejazdów lub podróży. Być może zajadą dalej niż kiedykolwiek wcześniej?

 

BMW R 1200 GS Adventure fot. asphaltandrubber.com

BMW R 1200 GS Adventure fot. asphaltandrubber.com

3 . Zwiększona moc silnika
Jednym z problemów, jakie mieliśmy z BMW R1200GS była niedostateczna moc silnika, która często  powodowała dławienie silnika. Zwiększona siła napędowa silnika sprawi, że  będzie on miał przy niskich prędkościach obrotowych wyższy moment obrotowy i większą dynamikę. Ta innowacja wydaje się być bardzo potrzebna!

4 . Modyfikacja kierownicy
Kierowcy dosiadający nowego  R1200GS będą mieć do czynienia z zupełnie nowym i zmienionym układem kierowniczym.  Więcej informacji na ten temat już wkrótce.

 

BMW R 1200 GS Adventure fot. asphaltandrubber.com

BMW R 1200 GS Adventure fot. asphaltandrubber.com

5. Większy prześwit
Z większego prześwitu ucieszą się na pewno miłośnicy jazdy terenowej (off-road). Umożliwi on pokonywanie większych  nierówności terenu bez ryzyka zahaczenia silnikiem o podłoże.

6 . Zmiany w  zawieszeniu
Nie tylko większy prześwit, ale i  większy skok amortyzatorów umożliwi bardziej ergonomiczne poruszanie się w terenie zarówno kierowcy, jak i pasażerowi. Motocykl z łatwością będzie pokonywał przeszkody o większym stopniu trudności. Jazda off-road będzie prawdziwa przyjemnością!

Kufry BMW R 1200 GS Adventure 2013

Zdjęcia dzięki uprzejmości Artur Krawczyk – Dealer BMW Motorrad Lublin Best Auto.

Kufry BMW R 1200 GS Adventure - 2013

Kufry BMW R 1200 GS Adventure – 2013

Kufry BMW R 1200 GS Adventure - 2013

Kufry BMW R 1200 GS Adventure – 2013

Kufry BMW R 1200 GS Adventure - 2013

Kufry BMW R 1200 GS Adventure – 2013

Kufry BMW R 1200 GS Adventure - 2013

Kufry BMW R 1200 GS Adventure – 2013

 

 

 

27/11/2013

O autorze

Glazio


Dodaj komentarz

Listopad 2017
P W Ś C P S N
« Paź    
 12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
27282930  
Reklama

MIEJSCE NA TWOJĄ REKLAMĘ

Redakcja
Radiator - Turystyka Motocyklowa
E: kontakt@radiator-mototurystyka.pl
W: www.radiator-mototurystyka.pl