Filmy, Nowinki motocyklowe

Nowa Honda Africa Twin CRF1000L – jazdy testowe

Africa-Twin-CRF1000LMarquez i Barreda – testują Africa Twin CRF1000L

Team HRC Dakar – zawodnik Joan Barreda i dwukrotny mistrz Moto GP Marc Marquez zdecydowali się dokładnie i ekstremalnie przetestować nowy model Hondy Africa Twin CRF1000L. Nakręcone w północnej Hiszpanii filmy przedstawiają unikalny materiał o dwóch światowej klasy zawodnikach jeżdżących na nowym modelu motocykla wyprodukowanym przez firmę Honda.

Filmy dostępne są poniżej:

Dwókrotny Mistrz Świata w Moto GP – Marc Marquez – wstępne przemyślenia na temat nowej Hondy Africa Twin

Podstawowe dane techniczne CRF1000L Africa Twin

Chłodzony powietrzem, 4-suwowy, 8-
Typ silnika zaworowy, rzędowy, 2-cylindrowy z
wykorbieniami co 270° i Uni-cam
Pojemność silnika 998 cm3
Moc maksymalna 95 KM przy 7500 obr/min
Maksymalny moment obrotowy 98 Nm przy 6000 obr/min
Średnica cylindra x skok tłoka 92,0 x 75,1 mm
Sprzęgło Mokre, wielotarczowe ze sprężynami
spiralnymi oraz asystą antyhoppingową
Przełożenie końcowe Łańcuch O-ring
Manualna, 6-biegowa o stałym zazębieniu /
Skrzynia biegów / przeniesienie napędu 6-biegowa DCT z trybami jazdy po drogach
utwardzonych i nieutwardzonych
Kilkupoziomowy system sterujący * 3-poziomowy HSTC z możliwością
momentem obrotowym (Honda Selectable
wyłączenia (* dotyczy wersji ABS i DCT)
Torque Control System)
Stalowa, w połowie kołyskowa, z dużą
Rama wytrzymałością na rozciąganie, stalowa tylna
rama pomocnicza
Promień skrętu 2,5 m
Masa „sucha” 208 kg (STD), 212 kg (ABS), 222 kg (DCT)
Masa własna (z płynami) 228 kg (STD), 232 kg (ABS), 242 kg (DCT)
Pojemność zbiornika paliwa 18,8 litra
Wymiary (dł. x szer. x wys.) 2335 x 875 x 1475 mm (STD), 2335 x 930 x
1475 mm (ABS i DCT)
Rozstaw osi 1575 mm
Wysokość siedzenia (pozycja standardowa / 870 / 850 mm
obniżona)
Prześwit 250 mm
* 2-obwodowy ABS z możliwością wyłączenia
Typ ABS obwodu tylnego hamulca (* dotyczy wersji
ABS i DCT)

 

310 mm hydrauliczne, podwójne, pływające,
Hamulec przedni tarcze hamulcowe z radialnie mocowanymi 4-
tłoczkowymi zaciskami (*ABS) i klocki ze
spieku metalu
256 mm hydrauliczna tarcza hamulcowa z 2-
Hamulec tylny tłoczkowym zaciskiem (*ABS) i klocki ze
spieku metalu. W wersji DCT dodatkowo
hamulec postojowy.
Koło przednie Szprychowe z aluminiową obręczą
Koło tylne Szprychowe z aluminiową obręczą
Rozmiar obręczy przedniej 21 M/C x MT2,15
Rozmiar obręczy tylnej 18 M/C x MT4,00
Opona przednia 90/90-R21 dętkowa
Opona tylna 150/70-R18 dętkowa

 

Africa-Twin-CRF1000L_

26/11/2015

O autorze

Glazio


ONE COMMENT ON THIS POST To “Nowa Honda Africa Twin CRF1000L – jazdy testowe”

Dodaj komentarz

Wrzesień 2017
P W Ś C P S N
« Sie    
 123
45678910
11121314151617
18192021222324
252627282930  
Reklama

MIEJSCE NA TWOJĄ REKLAMĘ

Redakcja
Radiator - Turystyka Motocyklowa
E: kontakt@radiator-mototurystyka.pl
W: www.radiator-mototurystyka.pl