Motocross na podwójnym wtrysku
Nowe Kawasaki KX250F jest pierwszym motocyklem crossowym, którego silnik jest zasilany układem dwóch wtryskiwaczy paliwa.
Zaawansowane rozwiązanie ma podnieść wydajność jednostki napędowej.
Kawasaki wierzy, że innowacja w połączeniu z innymi ulepszeniami utrzyma KX250F na czele wyścigu. Motocykl otrzymał także przeprogramowaną elektronikę silnika, bardziej efektywny układ zapłonowy oraz układ dolotowy o zoptymalizowanym kształcie. Zmian dokonano również wewnątrz jednostki napędowej. Mają zaowocować większą żywotnością motoru.
Parametry jednostki napędowej nie zostały ujawnione, jednak w motocrossie od bezwzględnych wartości znacznie ważniejsza jest reakcja na gaz oraz sposób wybierania nierówności. Ten ostatni również ulegnie poprawie za sprawą zmodernizowanego zawieszenia.
Zmiany zostaną wprowadzone w maszynach z rocznika modelowego 2012. Te już wkrótce będą opuszczały mury fabryk. Japońska firma zapewnia, że dzięki nowemu systemowi wtrysku paliwa osiągi KX250F będą znacznie przewyższały możliwości konkurencyjnych maszyn.
Źródło: onet
Dodaj komentarz
You must be logged in to post a comment.