Nowinki motocyklowe

Pięć motocykli, na których można polegać

Honda CB600F HornetPięć motocykli, na których można polegać

Atrakcyjny wygląd, silniki o pojemnościach 500-700 ccm, sprawdzona konstrukcja oraz rozsądne ceny – trudno o lepszą propozycję dla początkujących motocyklistów.

Które jednoślady są zdaniem Brytyjczyków godne zaufania? Serwis motorcyclenews.com przeprowadził ankietę, która pozwoliła na wyłonienie pięciu najlepszych z grona uniwersalnych jednośladów z silnikami o średniej pojemności.

Honda CB600F Hornet

Produkowany od 1998 roku Hornet jest utemperowaną i pozbawioną owiewek mutacją sportowej CBR600. Sprawdzona konstrukcja i wynikająca z niej ponadprzeciętna trwałość, przełożyły się na wysoką ocenę niezawodności Horneta, który zajął piąte miejsce w rankingu.

Silnik: 599 ccm, 100 KM
Prędkość maksymalna: 224 km/h
Honda CBF500Ceny: 4100 – 29000 złotych

Honda CBF500

CBF500 nie zachwyca osiągami, jednak stopień jej niezawodności został określony na 94 proc. Tym samym motocykl zajął czwarte miejsce w rankingu serwisu motorcyclenews.com.

Silnik: 499 ccm, 56 KM
Prędkość maksymalna: 200 km/h
Ceny: 5500 – 18500 złotych

Ducati Monster 696

Ducati Monster 696Zdania na temat trwałości maszyn ze stajni Ducati są podzielone. Wielu motocyklistów uważa, że są to piękne, ale kapryśne maszyny. Tymczasem Brytyjczycy ocenili niezawodność Monstera 696 na 96 proc., co dało mu trzecie miejsce w rankingu najmniej zawodnych maszyn z silnikami o średnich pojemnościach.

Silnik: 696 ccm, 67 KM
Prędkość maksymalna: 205 km/h
Ceny: 19800 – 26000 złotych

Honda CB500

Brytyjscy motocykliści mają wyjątkowo dobre zdanie na temat produktów Hondy. W rankingu najmniej zawodnych maszyn z silnikami o średnich pojemnościach znalazły się aż trzy jednoślady japońskiej marki. Użytkownicy Honda CB500serwisu motorcyclenews.com. najwyżej ocenili Hondę CB500, która była produkowana w latach 1994-2003.

Silnik: 499 ccm, 57 KM
Prędkość maksymalna: 192 km/h
Ceny: 2000 – 7300 złotych

Triumph Street Triple R

Brytyjski Triumph Street Triple R zwyciężył z badaniu przeprowadzonym przez serwis motorcyclenews.com. Został uznany za najmniej zawodny motocykl w klasie maszyn z silnikami o średnich pojemnościach. Co zadecydowało o jego sukcesie? Patriotyzm ankietowanych, udana konstrukcja, a może wciąż zbyt niskie przebiegi, by nękać użytkowników awariami? Odpowiedzi nie poznamy. Wiadomo jednak, że Brytyjczycy ocenili stopień niezawodności, produkowanego od 2008 roku, Triumpha na 97 proc.

Triumph Street Triple RSilnik: 675 ccm, 107 KM
Prędkość maksymalna: 226 km/h
Ceny: 22000 – 33000 złotych

Źródło: onet

30/05/2011

O autorze

Glazio


Dodaj komentarz

wrzesień 2023
P W Ś C P S N
 123
45678910
11121314151617
18192021222324
252627282930  
Reklama

MIEJSCE NA TWOJĄ REKLAMĘ

Redakcja
Radiator - Turystyka Motocyklowa
E: kontakt@radiator-mototurystyka.pl
W: www.radiator-mototurystyka.pl