Wystartowały targi w Mediolanie. Pierwsze dwa dni z dostępem dla dziennikarzy i profesjonalistów. W najbliższych dniach będą spływały prezentowane nowości. Każdy z nas może je zobaczyć w dniach od 7 do 10 listopada. Czego możemy się spodziewać ?
Są to wycieki, czy może kontrolowane napięcie dotyczące danego produktu.
Aprilia (ITA – włoski gospodarz)
– Tuono V4 R – nowy system ABS z rozwiązaniem w postaci kontroli obrotów tylnego koła, które ma zapobiegać uślizgowi. Ponadto jednostka wyposażona została w kontrolę trakcji z ośmioma trybami ustawień. Silnik V4 o pojemności 1000 ccm, 170 koni mechanicznych mocy i 115 Nm momentu obrotowego posiadający trzy mapy zapłonu – Track, Sport i Road.
– Caponord 1200 – wersja z ABS oraz bez. Ponadto nowy system półaktywnego zawieszenia ADD, które ma uczynić jazdę tym motocyklem przyjemniejszą i bezpieczniejszą.
– RSV 4 Factory R – wersja z ABS i bez. Silnik 184 koni mechanicznych. Motocykl wyposażony w system APRC (Aprilia Performance Ride Control).
BMW Motorrad (D – niemiecka dokładność)
To już znamy: R nine T i R 1200 GS Adventure, skuter C Evolution. Największe zainteresowania wzbudza naked zbudowany na bazie BMW S1000RR. W internecie pojawiły się szpiegowskie zdjęcia tego modelu. Bawarczycy na pewno mają coś w zanadrzu.
Ducati (ITA – kolejny gospodarz)
– 899 Panigale
– 1199 Panigale w wersji Superlegger.
– Monster 1200 – wersja standardowa z silnikiem o mocy 135 koni mechanicznych.
– Scrambler – koncept czy prototyp?
Honda (J – z kraju kwitnącej wiśni)
– RCV 1000 R – najbardziej oczekiwana premiera.
– CBR 1000 RR Fireblade – w nowej odsłonie ?
– CTX 1300 – stylizowany na wzór DN-01 oraz Gold Wing z silnikiem zaczerpniętym z Pan European.
– NC 750 – dla posiadaczy prawa jazdy kategorii A2.
Kawasaki (J – z zielenią im do twarzy)
– Z1000 – zdjęcia i film pojawiły się w sieci.
– skuter J300 – powstał przy współpracy z Kymco.
KTM (A – alpejski pomarańcz)
– 1290 Super Duke R – prezentowany w tym roku.
– modele dla początkujących: RC 125, RC 200 i RC 390.
Suzuki (J – japońskie jestem)
– V-Strom 1000 – wygląd oraz dane techniczne motocykla zostały oficjalnie zaprezentowane.
Yamaha (J – po stronie mroku)
– MT-09 – już po testach.
– MT-07 – możliwa premiera.
Jak przystało na jedną z najważniejszych imprez targowych w świecie motocykli, na targach EICMA 2013 obecni będą również inni producenci.
MV Agusta ma pokazać Turismo Veloce. Legendarny Harley-Davidson przedstawi owoce Projektu Rushmore z modelami o pojemności 500 i 750 ccm. Brytyjski Triumph pokaże owoce pracy nad motocyklem czterosuwowym o małej pojemności z silnikiem od Hyosung wyposażonym w elektroniczny wtrysk paliwa. Bimota z modelem BB3 z silnikiem od BMW S1000RR przedstawi motocykl o mocy 193 koni mechanicznych przy niewielkiej wadze – 179 kilogramów na prawdę robi wrażenie.
Domysłów oraz spekulacji pojawia się wiele. Czym tak na prawdę zaskoczą nas targi EICMA 2013 pokażą niebawem dziennikarze, którzy właśnie zbierają dokumentację. My także możemy udać się na miejsce. Do hal wystawieniczych wejść można od 7 do 10 listopada. Czekacie na swój ulubiony model?
Dodaj komentarz
You must be logged in to post a comment.